05:42 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ طلا

کوپنی شدن کالاهای اساسی، راه‌حل کاهش مشکل اقتصادی
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه با ادعای اینکه بر اساس برخی گزارش‌ها به دلیل شرایط اقتصادی جدید میزان ازدواج جوانان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داشته است، گفت: دولت برای حل مشکل اشتغال جوانان به جای اعطای وام به سازمان‌های مردم نهاد باید از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی حمایت کند تا بقای‌شان منطقی شود و آنها احساس کنند چشم‌انداز روشنی مقابل‌شان قرار دارد.
بازار غیرطلایی اصفهان!
پایگاه خبری راد: تحولات ناگهانی ایجاد شده در بازار طلا و ارز از اواخر سال گذشته تاکنون سبب جهش عجیب و باورنکردنی نرخ ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم های دوباره علیه ایران، بازار سکه و ارز نیز از ثبات قیمت فاصله گرفت و حباب بزرگی در آن شکل گرفت.
قیمت مسکن در تبریز افزایش چشمگیری نداشته است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاورین املاک تبریز وضعیت قیمت مسکن و اجاره‌بها در تبریز را تشریح کرد.
دودل برای خرید طلا...
پایگاه خبری راد: آشفتگی بازار طلا سبب شد تا مردم به سمت بازارهای کاذب دیگر حرکت کنند و با این تغییر نگرش دیگر ضرورتی برای خرید طلا به عنوان یک کالای سرمایه ای وجود ندارد.
واردات طلای ترکیه سه برابر شد
پایگاه خبری راد: واردات طلا به ترکیه در سال ۲۰۱۷ به رکورد 370 تن صعود کرد که در مقایسه با 106.1 تن در سال ۲۰۱۶ بیش از سه برابر افزایش نشان داد.
جذب سرمایه راه حل رفع مشکلات
پایگاه خبری راد: حسن روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که وضعیت کشور از جهات مختلف خیلی بد بود، رشد اقتصادی منهای پنج درصد بود، بیکاری سر به آسمان می‌زد، اشتغال‌زایی وضعیت بدی داشت و بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل بود که درست کردن این‌ها به سرمایه نیاز دارد و با شعار نمی‌توان کار اقتصادی کرد.
پیش‌بینی قیمت طلا در فصل بهار
پایگاه خبری راد: اعلام برخی شاخص‌های اقتصادی و تنش‌های سیاسی بین المللی نرخ طلای جهانی را افزایش داده است و این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده نیز بالاتر برود.
صفحه قبل | صفحه بعد